دلسادلسا، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامان فاطمهمامان فاطمه، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بابامحسنبابامحسن، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧💞❤️سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧💞❤️، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
وبلاگ دلساوبلاگ دلسا، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات دلسا کوچولو

یلدا 1402🍉🍉

ی دوستی میگفت، ی وقتایی برای اینکه بچمون بزرگ بشه، "لازمه" درد بکشه. مثل درد دندون در آوردن که میدونی چقدر بچت اذیت میشه ، ولی امید داری که بعد از تموم شدن دردش ، مرحله جدید تو زندگیش شروع میشه، یا وقتی داره یاد میگیره راه بره و هی میخوره زمین، میبینی بچت اذیت میشه، ولی میذاری تا یاد بگیره و راه بره دوری از تو خیلی برام سخته ، ولی بازم امید دارم. امید دارم که بعداز دیدنت یه پله بالاتر رفته باشی، بزرگتر و قوی تر از قبل شده باشی. برام مهم نیست بقیه چی میگن ، فقط تو و آینده تو برام مهمه امیدوارم چندسال دیگه که به این روزا فکر میکنم ، بگم تصمیمم درست بود. عاشقتم دخترم❤️❤️ یلدای 1402 ...
30 آذر 1402

3 سالگی دلسا❤️

سه سال پیش، همچین شبی، اومدی و زیباترین شب زندگیم رو ساختی. اومدی و همه دنیام شدی، اومدی و حس زیبای مادر بودن رو بهم هدیه کردی تولدت مبارک زندگی مامان، امیدوارم همیشه بخندی❤ ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ ...
31 مرداد 1401

پدرم یک سال از رفتنت گذشت🖤🖤

پدرم یک سال از رفتنت گذشت یک سال سخت و سرد  یک سال بدون شنیدن صدایت و لمس دستانت یکسال بدون آغوش گرمت  یک سال گذشت   بی آنکه گذر زمان ذره ای داغ رفتنت را سرد کند  اما من میدانم تو همیشه در بینمان هستی  پدر عزیزم ، از آسمان مراقبمان باش🖤🖤 ...
27 ارديبهشت 1401

2 سالگی دلسا❤️

دختر نازنینم، دلسای عزیزم، چه زیباست یادآوری خاطره اولین لحظه دیدنت، بوسیدنت و در آغوش کشیدنت. خداوند تو را به من بخشید و گویی تمام دنیا را به من هدیه کرد، و من سرمست از داشتنت روزی هزاران بار او را به خاطر حضورت شکر میکنم. تولدت مبارک عزیز دل مادر. بخند و شاد باش دخترکم، دنیا از آن توست ۳۱مرداد۱۴۰۰ ...
31 مرداد 1400

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست آه بی تاب شدن، عادت کم حوصله هاست همچو عکس رخ مهتاب که افتاده در آب در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد بال وقتی قفس پرزدن چلچله هاست بی تو هر لحظه مرا بیم فروریختن است مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست باز می پرسمت از مساله ی دوری و عشق و سکوت تو جواب همه ی مساله هاست! #فاضل_نظری ...
20 خرداد 1400

آقاجون مهربونم، کاش بودی، کاش...

حالا که میروی همراه جاده ها برگردو پس بده تنهایی مرا بی خاطرات تو بی آرزوی تو دل را کجا برم شب گریه را کجا دیگر تنها گریه حالم را میداند  از عشق دلتنگی هایش میماند جا ماندی آه ای دل ای موج بی ساحل •آقاجون مهربونم، کاش بودی، کاش... ...
8 خرداد 1400

1 سالگی دلسا❤️

دخترم، روزی که تو به دنیا آمدی خداوند به ما لبخند زد فرشتگان به زندگی ما برکت دادند واز آن پس من در تک تک لحظاتم خدا را به خاطر هدیه زیبایش شکر کردم بی نهایت دوستت دارم و برای تو خوشبختی بی پایان آرزومندم ۳۱مرداد ماه، تولد دخترم دلسا💗 ...
31 مرداد 1399
1